Kontakt

Facebook

Warto odwiedzić

Wideo




Wersje oprogramowania

http://cyfrowypolsatnews.pl/forum/viewthread.php?thread_id=6

Lista kanałów w CP - wykaz

http://cyfrowypolsatnews.pl/forum/viewthread.php?thread_id=72&pid=301#post_301

NIESPODZIEWANA AWARIA W CYFROWYM POLSACIE (akt.)Drukuj

Cyfrowy Polsat
Od kilku godzin dostajemy informacje, iż w Cyfrowym Polsacie nastąpiła awaria. Występują następujące problemy: awaria Infolinii CP, problemy z dostaniem się na stronę internetową operatora, w związku z tym brak możliwości zalogowania się do iCOK oraz inne.


Problemem jest także brak dostępu do części kanałów (wyświetla się komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie"), mimo że dany abonent posiada w pakiecie kanały, a obecnie nie ma do nich dostępu. Problem jest uciążliwy i nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony. Profil Facebookowy Cyfrowego Polsatu jest "zalewany" informacjami od abonentów żądających naprawy awarii.

Przypomnijmy, że 25 lipca miała miejsce również awaria w Cyfrowym Polsacie (więcej tutaj).


Aktualizacja, godzina 12:15 - problem ze stroną internetową Cyfrowego Polsatu wydaje się opanowany (jest dostępna po długim ładowaniu). Niestety nadal mamy liczne zgłoszenia odnośnie dostępności kanałów TV oraz działania Infolinii.

Akt. godz. 12:23 - niestety po kilku minutach działania występują ponownie problemy z otworzeniem strony CP.


Akt. godz. 12:31 - strona CP zachowuje się już normalnie, ale występują nadal problemy z logowaniem do iCOK. Problem z kanałami i z Infolinią CP pozostał.

Akt. godz. 12:53 - dostajemy informacje, że niektórym abonentom powróciła część kanałów. Jest to jednak znikomy odsetek klientów (średnio 2 na 10 zgłoszeń do Nas), ponieważ u większości nadal nic nie "świeci". Problem staje się coraz bardziej uciążliwy. Czekamy na reakcję Cyfrowego Polsatu.

Akt. godz. 13:28 - następuje mały progres, co do odblokowywania kanałów. U większej części abonentów działa mniej więcej połowa stacji dostępnych w pakietach (np. niektóre kanały Grupy Polsat). Nadal jednak nie można zrealizować połączeń telefonicznych z Cyfrowym Polsatem. Są również problemy z poprawnym działaniem iCOK.

Akt. godz. 14:10 - iCOK działa, ale bardzo mozolnie. Jeśli jest dostępność, to prosimy o "wznowienie połączenia z satelitą". Usługa pozwala na ponowne nadanie uprawnień karcie do odbioru zakodowanego sygnału z satelity. Infolinia nadal milczy.

Akt. godz. 14:18 - Cyfrowy Polsat wystosował oświadczenie, w którym czytamy "Drodzy Abonenci, bardzo dziękujemy za szybką informację, awaria została zdiagnozowana, w tej chwili trwają prace naprawcze. Sposobem na usunięcie usterki jest ponowienie uprawnień, którego można dokonać samodzielnie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/) lub dzwoniąc pod jeden z numerów: z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08, z telefonu komórkowego: 699 00 2222 lub 222 127 222.Równocześnie bardzo prosimy o cierpliwość ze względu na dużą liczbę zgłoszeń."

Akt. godz. 16:28 - Infolinia już działa. Awaria została naprawiona.

Komentarze z Facebooka

#1 | Mentoris dnia 11.08.13 13:32
U mnie w tej chwili wszystko jest OK. Działa strona, jest dostęp do ICOK. Działają kanały. Nie wiem jak z infolinią, bo nie mam tam po co dzwonić. Wydaje mi się, że to może atak na systemy, przeprowadzony przez hejterów Polsatu.
#2 | AR HD dnia 11.08.13 13:35
@Mentoris, Infolinia nie działa, zablokowane wszystkie linie Uśmiech
#3 | Grzegorz Stapinski dnia 11.08.13 13:59
Dzwoniłem do brata ma brak dostępu do większości kanałów ,pakiet Familijny HD i dekoder HD 5000
#4 | Mentoris dnia 11.08.13 14:12
@AR HD, może podczas awarii po prostu wyłączyli infolinię, że tysiącom nie mówić tego samego? A tak przy okazji wszytko u mnie jest już ok. łącznie z logowaniem przez icok. To znaczy nie całkiem: logowanie działa przez adres email, natomiast z numeru karty nie.
#5 | AR HD dnia 11.08.13 14:14
Logowanie od pewnego czasu działa tylko z maila Uśmiech. Hm no póki co nic nie wiadomo. Fajnie, że ci działa, mi jeszcze nie.
#6 | mikun8 dnia 11.08.13 21:09
To że Polsat wydał komunikat w sprawie awarii w swoim systemie to chyba cud bo przecież jeszcze się nie zdarzyło by Polsat przyznał sie do tego że coś nie działa z winy Polsatu to zawsze abonent był winny że mu coś nie działa ...Z przymrużeniem oka a pisanie w komunikacie żeby cierpliwie oczekiwać na połączenie bo jest duża liczba zgłoszeń to kolejna KPINA Z ABONENTÓW czy Polsat zapłaci za połączenia na swoje linie czy obniży abonentom mającym problemy z dostępem na pewno nie ...Brawo

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający