Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

NOWE OBLICZE FILMBOX - OFICJALNY KOMUNIKATDrukuj

Kanały Kino Polska TV
Od poniedziałku, 7 października 2013 r. widzowie kanałów FilmBox w siedmiu krajach mogą je oglądać w nowej odsłonie. Nadawca odświeżył i ujednolicił logotypy poszczególnych stacji. Zmieniona też została ich oprawa audiowizualna. Chociaż zmiany oficjalnie weszły w życie dzisiaj, to już od wczoraj nowe logotypy i oprawa są dostępne na ekranach telewizorów, o czym już informowaliśmy.


Nowe logotypy otrzymało 12 kanałów produkowanych przez Kino Polska TV S.A., wśród nich są FilmBox, FilmBox HD, FilmBox Extra, FilmBox Action, FilmBox Family, które oglądać mogą abonenci Cyfrowego Polsatu.

Nowe logotypy są lżejsze i bardziej nowoczesne. Wraz ze zmienioną oprawą kanałów wpisują się w najnowsze trendy designerskie. Wprowadzonej zmianie przyświeca idea jednolitości w różnorodności. Szeroka oferta kanałów FilmBox obejmuje film, modę, sport, sztukę i rozrywkę. Poprzez zmienioną oprawę graficzną nadawca chce pokazać, że w tym bogactwie możliwe jest połączenie korporacyjnej jedności z programową różnorodnością. Grafika została opracowana w taki sposób, aby dodatkowo podkreślić jeszcze dynamikę rozwoju ciągle rozrastającego się portfolio kanałów FilmBox.

Nowe logotypy łączy jednolity krój pisma i charakterystyczny element graficzny: umieszczony po prawej stronie czworokąt z białym napisem. Specyfika oferty poszczególnych stacji wyrażana jest za pomocą koloru. Wszystkie kanały filmowe posługują się czerwienią, pozostałe używają barw zarezerwowanych dla ich tematyki.

Nowa oprawa oraz koncepcja rebrandingu to efekt pracy działów graficznego i marketingu Kino Polska TV S.A.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający