Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

WYSOKA OGLĄDALNOŚĆ SOPOT TOPTRENDY 2014 W POLSACIE (foto)Drukuj

Sopot TOPtrendy
Miniony weekend należał zdecydowanie do Telewizji Polsat. Łącznie przez trzy wieczory Sopot TOPtrendy Festiwal bawiło się ponad 10 mln 700 tys. widzów. Dało to Telewizji Polsat wyniki 21,8% SHR w grupie wszystkich badanych 4+, i 24,4% SHR w grupie komercyjnej 16-49, zapewniając stacji w trakcie festiwalowych koncertów pozycję absolutnego lidera oglądalności w obu badanych grupach z ogromną przewagą nad konkurencją.

Średnia widownia tegorocznej edycji Sopot TOPtrendy Festiwal była o blisko 400 tys. widzów większa niż w ubiegłym roku. Już pierwszego wieczoru zobaczyliśmy dwa wspaniałe, pełne emocji koncerty jubileuszowe dwóch intrygujących kobiet i osobowości polskiej sceny muzycznej – Urszuli i Agnieszki Chylińskiej. Koncert "Pięknej 30 – letniej" oglądało blisko 2 mln 100 tys. widzów, a jubileusz "20-tki Agnieszki Chylińskiej" blisko 2 mln widzów. Koncert TOP udowodnił, że w elitarnym gronie artystów, którzy sprzedają najwięcej płyt wciąż jest miejsce dla zdolnych debiutantów, a dobra muzyka broni się sama. TOPowych artystów oglądało średnio ponad 3 mln widzów. Pierwszy dzień festiwalowych emocji przyciągnął przed telewizory średnio ponad 2 mln 300 tys. widzów, co dało stacji 19,9% SHR udziałów w grupie 4+, i 21,8% SHR w grupie komercyjnej 16-49. Przypomnijmy, że artystą TOP został Dawid Podsiadło .

Przebojowo drugi dzień festiwalu otworzyli artyści, do których należały "Największe Przeboje Roku". Na scenie Opery Leśnej zobaczyliśmy najbardziej pożądanych wykonawców, których piosenki w ostatnim roku porywały polską publiczność na koncertach plenerowych i prywatkach, notując wysokie miejsca na radiowych listach przebojów i miliony odtworzeń w internecie. Tym największym okazał się hit Sylwii Grzeszczak "Księżniczka". Podczas koncertu "Największe Przeboje Roku" Polsat włączyło blisko 2,6 mln widzów. W drugiej części wieczoru artystą "trendy 2014" została grupa Future Folk, która z powodzeniem łączy ludową tradycję z elektroniczną nowoczesnością. Zmagania młodych wykonawców oglądało średnio prawie 1,8 mln widzów. Średnio drugi dzień Festiwalu przyciągnął przed telewizory 2 mln 225 tys. widzów. Oznacza to że z Telewizją Polsat był co piąty widz, zarówno w grupie komercyjnej (20,3% SHR) jak i w 4+ (18.6%).



Future Folk


Tradycyjnie solidną dawkę śmiechu zaaplikowali artyści XI Sopockiej Nocy Kabaretowej. Ponad cztery godziny najlepszych skeczy oglądało średnio 3 mln 321 tys. widzów. Przełożyło się to na doskonałe wyniki w obu grupach audytoryjnych: 26,4% SHR w grupie wszystkich badanych 4+, i 30,3% SHR w grupie komercyjnej.


Informuje/Foto: Polsat
#1 | Prokop dnia 02.06.14 19:32
Festiwal, trzeba przyznać, się Polsatowi udał. Spora dawka rozrywki wszelakiej. I to przez 3 wieczory.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający