Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

JEDENASTA EDYCJA MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGODrukuj

Mikołajkowy Blok Reklamowy
6 grudnia o 18:45, tuż przed głównym wydaniem "Wydarzeń", Telewizja Polsat i telewizja internetowa IPLA wyemitują specjalny blok reklamowy. Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 17 lat Fundacja objęła swoją pomocą 24 179 dzieci.

Do tej pory udało się zebrać prawie 12 milionów złotych. Zeszłoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł niemal 1,5 mln złotych. Tradycyjnie sprzedaż reklam w Mikołajkowym Bloku Reklamowym będzie wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement. Koszt emisji 30-sekundowego spotu wynosi 1 grosz za jednego widza, który go obejrzy.

O wyjątkowym charakterze Mikołajkowego Bloku Reklamowego będzie przypominać specjalna oprawa. Od 23 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat, w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach, będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej IPLA, w ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń gościć będzie Jarosław Gugała.

Telewizja Polsat w podziękowaniu wyemituje przynajmniej 50 spotów prezentujących logotypy wszystkich firm, które zdecydują się na wsparcie Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający