Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

PRAWIE 7 MLN WIDZÓW MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGODrukuj

Mikołajkowy Blok Reklamowy
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory prawie siedem milionów widzów, co w grupie 16-49 przełożyło się na udział w wysokości 40,5% widzów. Według wstępnych danych szacunkowych udało się zebrać ponad 1,5 miliona złotych – jest to kwota wyższa niż w roku ubiegłym.

Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi IPLA.

Fundacja Polsat serdecznie dziękuje wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć akcję. Szczególne podziękowania należą się:

USP Zdrowie Sp. z o.o., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Vivus Finance Sp. z o. o., Media Expert Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Alior Bank, Lindt, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., P4 Sp. z o.o., Plus Bank S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., THE PRUDENTIAL ASSURANCE COMPANY LIMITED SP. Z O. O., Bank Zachodni WBK Spółka Akcyjna, Ford Polska Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Coca Cola Services, Orange Polska S.A., JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA

"Mikołajki to wyjątkowe chwile w każdym domu – jesteśmy bardzo wzruszeni, że aż tyle osób podarowało swój czas, by wesprzeć podopiecznych Fundacji Polsat. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem" – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.


Dane według Nielsen Audience Measurement
#1 | Prokop dnia 15.12.14 16:28
Po raz kolejny Polsat zrobił dobry uczynek organizując Mikołajowy Blok Reklamowy. Popieram takie akcje. TVP 1 25.12 robi coś podobnego - czyżby "zgapili"...

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający