Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

RUSZA 12. EDYCJA MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGODrukuj

Mikołajkowy Blok Reklamowy
Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18:45, tuż przed "Wydarzeniami".

Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej IPLA – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony, a także na wybranych telewizorach Smart TV.

"To już 12. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego organizowanego przy udziale Polsat Media. Jestem dumna, że widzowie Telewizji Polsat tak licznie i chętnie się do niej przyłączają i mam nadzieję, że i w tym roku nas nie zawiodą. Idea jest prosta: im więcej nas będzie przed telewizorami, tym większa liczba naszych małych podopiecznych otrzyma wsparcie – nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami!" – zachęca Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat. Dotychczasowe jedenaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 13 500 000 zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 26 657 dzieci. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji "Wydarzeń", Polsat News i Polsat Sport w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała. Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego - co zwiększy wysokość kwoty, którą reklamodawcy przekażą dla podopiecznych Fundacji Polsat.

"Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku - jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem – bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja" – powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający