Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

SUKCES MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO. PONAD 1,5 MLN ZŁ DLA DZIECIDrukuj

Mikołajkowy Blok Reklamowy
12. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało aż 7,2 mln widzów. Akcja 6 grudnia o godzinie 18:45 zgromadziła przed telewizorami 41,7% widzów w grupie 16-49. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała Mikołajkowy Blok Reklamowy, według wstępnych oszacowań udało się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku.

To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

"Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem!" – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

12. Mikołajkowy Blok Reklamowy można było oglądać w Telewizji Polsat oraz IPLI.

Dane według Nielsen Audience Measurement
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający