Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

Polsat Media Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017Drukuj

Polsat MediaW corocznym badaniu przeprowadzonym przez redakcję "Media i Marketing Polska", Polsat Media zostało najwyżej ocenionym biurem reklamy spośród wszystkich biur reklamy telewizyjnej działających na polskim rynku.

W zastosowanej skali, gdzie 5 jest oceną maksymalną, ogólny wynik Polsat Media wyniósł 4,41 – to najlepszy wynik od 2004 roku.

W badaniu przeprowadzonym przez Kantar MillwardBrown respondenci podkreślali, że Polsat Media szybko i wyczerpująco odpowiada na brief, a przede wszystkim budzi zaufanie i daje poczucie bezpieczeństwa. Biuro posiada opinię solidnego partnera, którego oferta jest dokładnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb klientów. W większości badanych obszarów Polsat Media wypadł lepiej niż w ubiegłym roku, a niemal wszystkie wyniki są wyższe niż średnia rynkowa. Na uwagę zasługują zdecydowane wzrosty w sekcjach, w których do tej pory biuro radziło sobie słabiej niż bezpośrednia konkurencja - "Oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania" oraz "Profesjonalnie obsługuje kampanie internetowe".

Redakcja "Media i Marketing Polska" doceniła zmiany, jakie zaszły w Polsat Media w 2017 roku. Portfolio kanałów tematycznych poszerzyło się o 10 nowych stacji: 4Fun TV, 4Fun Dance, 4Fun Gold Hits, AMC, Polonia 1, Tele 5, Novela TV, Water Planet, Da Vinci Learning i Golf Channel. Biuro wprowadziło nowy produkt o nazwie Polsat Media Display, który łączy zasięgowe i tematyczne serwisy internetowe w jeden pakiet, umożliwiając zakup powierzchni reklamowej zarówno w modelu programatycznym jak i bezpośrednim. Polsat Media rozpoczął również współpracę z influencerami, tworząc platformę Polsat Media AdTube, a także firmą Screen Network, działającą na runku Digital Out-of-Home, tworząc produkt Polsat Media AdScreen, łączący ekrany należące do SN oraz sieć PRN, działającą w hipermarketach Carrefour.
#1 | Valdek dnia 28.11.17 20:44
Polsat media znakomicie się rozwija i przyciąga coraz więcej klientów. Nie dziwi mnie więc znakomita ocena tej firmy.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający