Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

"Kevin sam w domu" i koncert kolęd świątecznymi hitami. Polsat pokonał konkurencjęDrukuj

Polsat (HD)W Wigilię oraz Święta Bożego Narodzenia Telewizja Polsat uzyskała łącznie średnie udziały w rynku na poziomie 11,3% w grupie wszystkich badanych i 14% w grupie wiekowej 16-49. Polsat jako jedyna stacja odnotował dwucyfrowy wynik i w Wigilię całkowicie zdeklasował konkurencję.

Niezmiennie od lat, również podczas tych świąt widzowie najchętniej wybierali pozycje programowe Polsatu - aż 4,5 miliona widzów obejrzało w wigilijny wieczór kultową komedię "Kevin sam w domu". Stacja w trakcie emisji filmu była zdecydowanym numerem jeden.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się również "Wielkie Kolędowanie z Polsatem" ze Świętej Lipki, które śledziło ponad 2,3 miliona widzów. Przełożyło się to na udziały w obu grupach audytoryjnych - średnio 25,8% w grupie wszystkich widzów oraz 28,7% w grupie wiekowej 16-49. Polsat był liderem w trakcie emisji koncertu i najchętniej oglądanym kolędowaniem we wszystkich stacjach telewizyjnych.

Telewizja Polsat w Wigilię zdeklasowała konkurencję w obu grupach audytoryjnych uzyskując w ciągu doby średnie udziały na poziomie 16,26% w grupie 4+ i prawie 20% w grupie 16-49.

"Kevin" to jednak nie jedyny przebój kinowy, który przyciągnął przed telewizory miliony widzów. Drugim hitem świątecznej ramówki Polsatu był "Titanic" Jamesa Camerona z niezapomnianymi kreacjami Leonardo DiCaprio i Kate Winslet. Obie części ich historii miłosnej emitowanej w Boże Narodzenie oraz drugiego dnia świąt wzruszyły średnio około 2 miliony widzów.

W ciągu trzech świątecznych dni, Polsat był stacją pierwszego wyboru.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający